基本情報

写真b

勝又 壮太郎

Katsumata Sotaro


キーワード

マーケティング、マーケティング・サイエンス

メールアドレス

メールアドレス

URL

http://researchmap.jp/sotaro.katsumata/

所属組織 【 表示 / 非表示

  • 2015年04月01日 ~ 継続中,経済学研究科 経営学系専攻,准教授,専任

学歴 【 表示 / 非表示

東京大学 経済学研究科 経営専攻 修了 博士(経済学) 2011年03月

職歴 【 表示 / 非表示

長崎大学経済学部 助教 2011年04月 ~ 2011年09月
長崎大学経済学部 准教授 2011年10月 ~ 2015年03月
大阪大学大学院経済学研究科 准教授 2015年04月 ~ 継続中
 

論文 【 表示 / 非表示

  • Influence of Individual Characteristics on Whether and How Much Consumers Engage in Showrooming Behavior,Wirawan Dony Dahana, Heejae Shin, Sotaro Katsumata,Electronic Commerce Research,18・4・665-692,2018年12月,https://link.springer.com/article/10.1007/s10660-017-9277-4,学術論文

  • The Asymmetric Effect of Sex Role Orientation on Japanese Family Purchase Decision Making,Zsolt Varga, Wirawan Dony Dahana, Sotaro Katsumata,Journal of Accounting and Marketing,7・2・2-8,2018年04月,学術論文

  • How Team Organization of Design Patent Creators Affects Consumer Design Evaluation? An Empirical Analysis of Automobile Industry,Sotaro Katsumata,Atsushi Akiike,Tohru Yoshioka-Kobayashi,Proceedings in the 2017 Annual PDMA Research Forum,2017年11月,国際会議(proceedingsあり)

  • Influence of individual characteristics on whether and how much consumers engage,Wirawan Dony Dahana, HeeJae Shin, Sotaro Katsumata,Electronic Commerce Research,2017年11月,学術論文

  • Multiple information devices users in the era of digital convergence: The relationship between YouTubers and YouTube viewers,Takeyasu Ichikohji, Sotaro Katsumata,Annals of Business Administrative Science,16(5) 215-228,2017年10月,学術論文

全件表示 >>